قوانین!!!
می خوام تغییر کنم
قانون جذب=راهی برای تغییر؟؟؟
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 8:53 :: نويسنده : خاطره

در جهان چیزهایی به سمت تو می آیند و نصیبت می شوند که تو چهار مرحله را برای رسیدن به آنها طی کرده باشی :

1- آنها را خواسته باشی و در واقع صدا زده باشی . که اینکار به صورت فکر کردن به آن خواسته شروع می شود.
2- یقین داشته باشی که به محض طلب و خواستنت چیزی در جهان هستی شروع به تغییر و سازماندهی و دوباره چیدن دنیا می شود که تو به خواسته ات برسی.
3- تا لحظه وصال یعنی تا لحظه رسیدن به آنچه طلب کرده ای طوری فکر کنی و احساس کنی که انگار به آن چیز رسیده ای!
4- از کائنات و جهان هستی به خاطر هر چه به شما می دهد و داده و خواهد داد تشکر و سپاسگذاری کنی... .


نتیجه این میشه که این فرآیند قابلیت داره افکار رو عینیت ببخشه بدون هیچ تخلفی... .


نمی دونم.... راستش می خوام یه اعترافی بکنم. حقیقاتا من هنوز به قانون جذب ایمان پیدا نکردم. با اینکه بارها و بارها این قانو تو زندگیم رخ داده و اتفاق افتاده، اما هنوز جرئت ندارم به بودنش اعتراف کنم....

تصمیم گرفتم واقعا عوض بشم. می خوام همه زندگیمو عوض کنم. می خوام اونی باشم که دوست دارم باشم، نه اون چیزی که یه ذهن مریض ازم ساخته

برای همین باورش می کنم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان می خوام تغییر کنم و آدرس ghanoonejazb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 26221
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1